Sponsorloop

Rick Huijbregts kreeg op 16 juli 2008 een ernstig ongeluk. ( www.rick-16.nl ) De stichting ( www.stichting-rick.nl) is ontstaan uit een stuk frustratie, omdat wij niets concreets konden doen voor Rick na zijn ongeval.

Je voelt je machteloos en wil toch iets doen. En niet alleen voor Rick.

Stichting Rick is actief vanaf oktober 2009 en heeft als doelstelling:
Het uitlenen van diverse hulpmiddelen aan personen met een beperking. Het zijn vooral hulpmiddelen die duur zijn in aanschaf en die niet worden vergoed door de WMO (wet maatschappelijke ondersteuning) Wij willen ons richten op die hulpmiddelen die het leven van mensen met een beperking wat leuker kunnen maken. We zijn begonnen met zoiets simpels als fietsen en de eerste rolstoelfiets is in gebruik. De cliënt kan met zijn eigen rolstoel plaats nemen op de fiets en de begeleider kan samen met hem gaan fietsen. Dat de stichting meer bekendheid moet krijgen is wel duidelijk, want er is nog steeds veel te weinig vraag naar de rolstoelfiets.

Inmiddels hebben we ook een driewielfiets ter beschikking. We willen nu ook een duo-fiets aanschaffen. Als de cliënt zelf mee kan fietsen is het leuker om langs elkaar te zitten. Speciaal voor de aanschaf van deze duo-fiets gaan een aantal enthousiaste familieleden en kennissen de 94ste Internationale Vierdaagse Afstandsmarsen Nijmegen lopen. Dit uiteraard met als doel om zoveel mogelijk geld bijeen te lopen voor de aanschaf van de duofiets. Steun Stichting Rick en sponsor één of meerdere van onderstaande enthousiaste lopers.

Wil je één of meerdere van deze personen sponsoren stuur dan een Mail naar contact@stichting-rick.nl Vermeld daarin uw naam, adres en postcode. De persoon en het bedrag wat u per km wil sponsoren. Wij zullen u achteraf een factuur mailen voor de gelopen km en vragen u het totaalbedrag over te maken op rekening 1540 57 894 t.n.v. Stichting Rick. Alle sponsoren zullen worden vermeld in de sponsorlijst Nijmeegse vierdaagse 2010 op onze website. Het bestuur van Stichting Rick wil u bij deze al hartelijk danken voor uw steun.

Jan van de Wiel (Liempde) 40 km Nico van de Wiel (Liempde) 40 km Bern Greijn (Oss) 40 km Monique Vermeulen (Breda) 40 km Wim Klerkx 50 km Henny van der Haring 40 km